2009年5月10日 星期日

母親大人節

又到母親節喇 希望電視機呀 電台呀 
唔好再播 "真的愛你"
呢首歌 問題唔係首歌唔好聽 

但實在播得太太太多年
好厭好煩 首歌已經被播爛左喇 

停呀停呀

我家向來無慶祝呢D節日嘅習慣 一來老媽唔喜歡出街食飯
唔記邊一年 又唔記得邊個提議出去食 

結果換唻一餐'垃圾 & 受氣'嘅父親節飯 
印象太深刻 之後無人再提議呢D時候出去受氣
而且我日日都同佢食飯架 唔使喺呢一日做'工夫'喎

老媽份人向來實際 送錢俾佢最啱 但呢D無心意嘅行為
哥已全包了 鬼主意多多嘅我




送佢一樽 King size 嘅 Kimchi

味道 very nice 架

其實之前已按佢嘅要求 送左隻保溫杯
(呢 喺畢打自己人到 毛舜筠成日拎住唻飲果隻呢)
佢見人地靚 又話想要 但佢向來唔飲熱嘢架喎 

不過佢話想要 咪買俾佢囉
點解無相呢咁... 因為佢話已經收埋左喺一個我唔會搵到嘅地方
雖然我好喜歡貪新忘舊
但你隻杯我唔喜歡架 小姐


近日老爸嘅心情因姑媽過身以頗低落 

而且唔知係咪作感冒 定係電療後遺症 
無晒胃口 甚至又嘔(佢最怕) 令媽甚擔心
所以一個人嘅情緒 絕對影響健康
老爸請你多加保重 小心身體呀

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。