2009年5月1日 星期五

泰式甜品

5.1 勞動節 有假放 即係唔使勞動啦
趁假期出去行下 目的地係潮州檔集中地九龍城

其實無地鐵到的地方 對我唻講 全部陌生 免得過都唔想去
出發前老媽牙擦擦話識路 我都奇怪 一個路癡 點會咁大口氣呢?
況且佢每次都係有人陪佢去喎 
結果....咪係蕩失路 佢仲反問我D泰國鋪頭喺邊
兜完一圈又一圈 終於搵到




今次試新甜品 : 芒果糯米飯 好味到不得了




老媽唔要芒果 但有椰絲 & 芝麻




仲有每次必買的千層糕 但今日食唔到喇




呢款老媽一見到就話好好味架 又話我一定會食 

但其實我從來都未見過嘅

剛剛同老爸到醫院睇姑媽 向來眼淺的老爸 今次表現非常好 無滴出眼淚

返到屋企唔夠 30mins 姑媽就返左天家了 
之前表姐夫才說 姑媽應該對呢個世界仲事情未放低
 唔通佢一直喺到等老爸??
我總覺得若然一個人受盡
病魔煎熬 早走一點算是解脫吧
姑媽.....一路好走


打blog 呢一刻 突然有特別新聞報告 

香港首宗H1N1實診了(改左名 唔叫豬流感喇)
一名墨西哥人坐飛機到港
真係唔明 點解仲要周圍飛呀 

你入住嘅酒店 & 同你一班機嘅人要消毒又要隔離 
何必啫

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。