2009年5月12日 星期二

生日禮物 2009

今年無咩特別野想要



舊年收的禮太大了 而且我應承5年內唔再要禮物
所以今年得到小利是一封 原本只要求媽俾利是我袋住
老爸知道後 唔執輸都給我一封 仲放喺我地嘅秘密基地
這5年嘅承諾 今年守得住




自己送自己嘅心水選擇 好靚




其實無禮物嘅其中一個原因 咪係呢隻衰錶囉 唔適當嘅時候停左
自動錶嘅'好處' 就係耐唔耐要拎去抺油
點知...竟然要$1,550.00
成架車俾佢食左去




友人送我的手機繩 想要好耐




仲係雙面的 非常好

但我掛上手機一日 已經有兩次差D飛街
因為佢纏住袋內嘅物件 一用力扯 電話好易飛街架喎
只好另搵地方安置 手機跌不得呀

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。