2009年5月26日 星期二

栗頭老師

每一年 逢親端午節都會出動
但平時 我完全唔知道佢被收埋喺邊架喎

登...登...登...登...



每次見到佢 都覺得佢極似IQ博士裡面 栗頭老師個頭 

極唔合比例的 呢個煲 原來大有來頭架 佢年紀比我大 
話說很久很久以前 老爸專登買佢唻浸鹵水鵝 推木頭車仔擺街邊 
當時我哥才剛出世 媽要揹住我哥 出去幫手收錢 
結果被我阿嫲鬧餐懵兼強烈反對 所以老爸只好放棄心頭好 
(唔怪得佢間唔中 都話要去擺街邊賣鹵水鵝啦 原來係咁)
由細我都叫'糉'做傻子 咁點解呢又 話說小朋友年代 
每次經過粥檔 都見人掛個'糉'字出唻 當年唔識字啦
就問哥喇 : 點解要掛個'傻'字嘅
我哥當場爆笑 : 傻子呢個係'糉' 食得嘅
結果傻子就跟我一世喇


我家從來唔會出去買傻子嘅  外邊D傻子 有一陣怪味架
而且以往我都唔食任何節日食品 係前年先第一次食傻子 
老爸的傻子 按照老媽的口味去包 大量紅豆+眉豆+綠豆+花生
結果糯米只佔極少量 所以唔太滯架
我依家好餓 盡快去瞓先

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。