2009年5月9日 星期六

實際的手信

我個 senior 淨係喜歡去日本旅行 都好...日本手信 絕少會失望
以往嘅都係一D擺設呀 小玩兒呀咁囉 向來喜歡無謂野嘅我 非常滿意

點知..今次嘅手信超實際




拉麵 仲要煮添 一諗到要開火就頭痛

你叫我做咩都可以考慮 煮野呢... oh no



都係留俾老媽啦 賣相OK 至於味道呢... 我連湯都飲埋 點形容呢

 食晒成個麵 都無任何一粒字飄出唻

媽好驚訝咁問我 : 好好味咩
向來禁止人飲果D湯嘅我 竟然飲晒
豬頭炳 : 唔好味喎 但食晒都唔知咩味 想試真D咋




唔好以為得盒麵呀
仲有一塊 草蓆杯墊 聽聞唔同嘅織法 係有唔同嘅祝福意思架
若然俾我抽到紅色就好lu

講完

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。