2009年5月7日 星期四

又老一年

老實講 過左三十 生日...提都唔想提
友人兩星期前 已約生日飯 有趣的 MSN 對話如下 :


友人J : 喂 就生日喎 約食飯喇

豬頭炳 : 邊有咁快呀?
友人J : 咩呀 你五月嘛
豬頭炳 : 依家四月咋喎 (當刻我仲執緊野去澳門)
友人J : 07/05嘛 我無記錯架
豬頭炳 : okok 咁你想幾時食呀
友人J : 最好正日啦 開心D嘛
豬頭炳 : 好呀
友人J : 你可以咩?
豬頭炳 : 可以呀 點解唔可以呀?
友人J : 正日喎 你無約人咩?
豬頭炳 : 約人? 無喎...
友人J : 點解呀?
豬頭炳 : 從未有呢個打算喎
友人J : 下

其實除左有食開飯果班朋友仔 我真係無諗過要同其他人慶祝生日

屋企人 ~ 唔會啦 連生日蛋糕都欠奉 雖然我都鐘意食 但其他人唔好嘛
我無可能自己食晒成個架 得閒買件 cake 食咪算囉

其他友人 ~ 算吧啦 左約右約 麻x煩

任何時候 我完全自得其樂架

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。