2009年5月11日 星期一

瘋人瘋語

小人....真係周圍都有 
但若然連家中都有 何其哀哉
話說呢個小人 喺舊年生日時 多番要求我送佢名牌介子 

ok 你講到咁喜歡 咪送你囉 有咩所謂啫 一年一次

好喇 到我生日... 禮物我都無要求 

因為我想要的 佢一定唔會送嘅
我只要求食一餐飯 結果得到一堆瘋語


豬頭炳 : 今年生日 我要去上星期日 電視節目內介紹果間扒屋 (興致勃勃)

小人 : 吓 生日咋喎 唔使咁巴閉呀
豬頭炳 : 唔係好貴之嘛...
(心諗: 我又唔係去福X門食鮑魚)

小人 : 電視介紹得果D 唔會平得去邊啦
豬頭炳 : .... (心諗 : 都係一年一次啫)
小人 : 你上網 search下幾錢先啦 話唔埋成千蚊架
豬頭炳 : ....

小人 : 你唔好以為我真係好高人工先得架 我唔係多你好多咋
豬頭炳 : .... (心諗 : 下...你至少高我 1/3 人工喎)
小人 : 我都好窮架
豬頭炳 : .... (心諗 : 你窮又借三皮比人去旅行 仲面不改容添)
小人 : 你自己睇下先啦
豬頭炳 : okok 我唔食喇 (講到咁 仲有咩好食啫)

過幾日 sms 又到

小人 : 今日有無約人食飯呀?
豬頭炳 : 咩事架?

小人 : 今晚同你食飯 有無興趣?
豬頭炳 : 無興趣 多謝晒 唔使客氣喇
小人 : 唔好咁小氣啦
豬頭炳 : dee拿聲 
(仲係我小氣 你無病嘛)
小人 : 食咩都得喎
豬頭炳 : 依家我咪食緊風囉 仲食咩啫
小人 : 小氣鬼
豬頭炳 : ...
(無病 收皮啦)

我情願食風 都唔再希罕你餐飯呀 但我永遠都都會記得你點對我架

講完

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。