2009年5月28日 星期四

小人國 2


尋晚終於睇左 應該尋晚打嘅後感 一開部電腦 咪又係即刻玩 facebook
霸晒D時間囉 (滿腦子都係我間餐廳 中毒太深啦) 



喺什麼金融海嘯下 場數爆完再爆 証明呢個鬼妹仔 果然有吸引力
今次個劇場係 : 葵青劇院

第一次去呢個劇院 好明顯係新進設計 D座位設計得非常之好 從未試過坐得咁舒服
行與行之間闊到不之得了 唔會再被人成晚踢你張櫈 空調亦非常好 無帶外套嘅我 
凍左一晚 睇左大半晚 點解好似唔太自在咁呢? 突然醒覺 mic 嘅音量實在太大喇
即刻塞粒 tissue 作耳塞 oh....舒服晒

今次個坐位 係前排正中間 雖然都係太前 不過前面個位仲吉左 視野無阻
仲想點呀

套劇分10 part 有幾 part 都好有共鳴 :
1) OL出盡法寶為求自保 (坐office嘅人 一定明白呢個道理 尤其呢個時勢)
2) 玩facebook上晒腦嘅潮童 滿口懶音 雖然我無玩 pet society 唔太清楚 details
   (我依家都俾餐廳洗左腦囉)
3) 半夜7仔嘅顧客 (我曾經真心想去做通宵7仔架)
4) 喪屍般的超市師奶 梁老太爆出唻果野 嚇到我彈起 
   (我屋企樓下間超市 真係有好多喪師)
5) 白蛇傳果 part 初初都唔太明 後來先知原來係諷刺蛇王高官
   (ah dee 條脷勁搞笑) 
6) 香港人 誰都試過致電什麼 hotline 經常都想打爆個電話
    (尤其你有朋友做 hotline 佢地講嘅情況真係如劇所講一樣架)

開幕同閉場嘅歌舞都非常精彩 尤其尾場嘅 jai ho 拍手拍到手都爛 
(我真心想起身一齊跳架 但旁邊嘅人 完全無任何動作 我相信一企起身 肯定會俾人鬧)
果D印度服飾 喺台上非常搶眼 十個 good呀 所有劇員 都發揮得好好 仲請左朱薰參與
演出 雖然以前睇森小都睇過 但今次佔嘅戲份比較多+重 更有得發揮


由season 1 嘅 Rosemary 變成 season 2嘅 Angelababy
佢果對高踭鞋呢 淨係望都覺得恐怖 可以著住喺台上活動自如 
究竟要花多少工夫練習呢? 辛苦晒

不得不提 阿祖已把基米高發揮得淋漓盡致 雖然基米高喺幾個劇
都出現過 但每次出場 仍然係全場狂呼 絕唔會令人失望 勁

ps 1: 尋晚離場行去車站時 聽到前面兩位'太太' 有這樣的對白
太太A : 都幾悶呀呵 我瞓左半場
太太B : 係啦係啦
太太A : 有幾次我都想起身離場 但又好似唔好意思
太太B : 係啦係啦
豬頭炳心聲 : 小人去睇小人國....

ps 2: 尋晚喺場館冷親 今朝醒來 喉嚨痛 (呢個係我感冒嘅先兆)

ps 3: 呢篇blog 由朝早 8:27(早餐前) 打到 18:10 (食完晚飯) 假期就係咁散漫


沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。