2009年5月16日 星期六

送別姑媽

呢兩日 送別了姑媽
一心以為 是姑媽細佬的老爸 都叫近親啦 

原來...事情並不是咁嘅 
由於多個理由關係 守夜當晚 我地竟然未能安排坐入靈堂內
我地一班親友 就如陌生人般 在門外企企看看

對於呢個安排 我係滿心奇怪的 原來我地什麼儀式都唔需要參與嘅

回家路上 我問媽 : 點解我地同姑媽家的親友 感覺上總是隔得很遠 

反而大伯家的親屬 感覺來得親切得多呢? (兩家都係一年見一次)
媽傻頭傻佬的說出一句 : 大伯家同你 "同姓" 嘛

我頓然晃然大悟 可能就係呢個關係 每年我都非常樂意到大伯家拜年
反而姑媽家就.... 唔通真係有關係?


今朝 送姑媽上山 雨落得越來越大 情況有點狼狽

但回家後....












天色好得很

永別了... 姑媽

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。