2009年5月7日 星期四

生日有飯食

生日...與一班一年只見四次的友人共餐 從未間斷 
每次都相當愉快的 為遷就各人嘅關係 
新世紀廣場差不多係我地嘅飯堂 好彩呢個商場
食肆多到不得之了


左商量右研究之後 決定呢間 applegreen




門口放左個紅蘋果 好大好靚架 (餐廳內放嘅係綠蘋果 影唔到)




煎蝦 + 帶子沙律 佢片麵包係合桃蛋糕




呢個係薯皮 正確唻講 叫烤焗薯仔啱D
食左一啖蕃茄粒 有怪味 

陰濕地撈左芫茜 我係零接受芫茜架



呢碟意粉 只係咩茄醬 + 蜆 + mushroom 竟然要 $102
(我係返到屋企 睇張單時先知道)




呢款係我勁期待嘅 ~ 肉眼扒 經店員推薦下 

揀咗呢款燒菠蘿伴燒 甜甜地 好好味架
因為將近母親節 book枱時 餐廳要求 20:30 

交枱所以友人提議轉地方食甜品 go go go



我的心水選擇黑白 (芝麻糊 + 豆花)
好神怪嘅政策 : 星期五,六,日 先有熱食 痴痴地




其餘各友人選擇 : 雙皮奶 賣相非常好 

甚至靚過澳門義順呢餐生日飯 飽得很
Thank you all my friends

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。