2008年8月2日 星期六

一期一會

呢套戲已經係舊年的作品 絕對係一套上佳之作
當初知道會出DVD 心裡暗喜因為我好喜歡 
將心愛的書/DVD/CD 不停番睇又番睇啊
結果等了又等 終於買到



首演的時候 因為學宜在彩排時受傷 (踢爆腳趾) 整 part要 cancel
老實講 係有少少失望架 總覺得好似唔完美咁囉 
來佢唱 live 超勁喎 如 wyman 話齋 紅唔起係樂壇的損失


結果有 re-run 喎 可惜到 re-run 前 輪到小谷家裡出事 
心想 : 雖然佢的戲份 係頗重 但如果缺場都在所難免 
最後佢竟然可以超堅強地演落去 十個勁呀

到依家呢一刻 我仍想拍掌鼓勵


呢套劇用上陳百強的歌 我又好熟 danny的歌
所以睇得非常投入 吸引我入劇場的係林一峰
因為一峰...又識左梁祖堯/ah dee/蝦頭一班劇團人

全部都又演得又唱得 所以我成日諗
喺演藝出唻的演員 係唔係個個都咁堅架?

我會在往後的日子 盡可能地睇多D不同種類的劇
小龍同一峰的劇 我全部都有睇過 一場有血有汗的表演 
令人又笑又喊 所有劇都是宣揚唔同的愛 親情呀 友情呀 愛情呀 
令我明白"情"唔可以收喺心裡 一定要表現出唻 (趁仲有機會啦)

我最深刻印象的 唔記得邊套劇 係講大家幾耐無'擁抱'家人 
老實講 以前我真係從未擁抱過家人架....(自己都覺得衰囉)
不過依家我成日都攬住父母親架

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。