2008年8月5日 星期二

我愛小籠包

對這小小的包子 情有獨鍾 鼎泰豐未喺尖沙咀開之前
已經不斷去試其他的店 但人家總說 呢間係最好味的 曾經有衝動為左試下
飛一轉台灣 好彩皇天不負有心人 唔使走咁遠 就有得食了
聽說呢間仲係請台灣的師傅唻負責廚房的 不過點都好 我都會去食架喇

不過我好唔明 點解仲未有訂枱呢個服務 唔通你地真係覺得
要廿幾卌十人企晒喺你門口 會好睇D?? 做咩要咁辛苦你D客呢??
雖然我都會幫襯 但應該體諒下D老人家 好多係一家大少嘛?!


另一點又唔明 果日食飯 隔離枱係兩個日本年青人 不過佢地都講到簡單的英文
照道理溝通上唔應該有問題架啦 點知果個服務員真死奇怪
極度堅持用'廣東話'同佢地溝通喎 好明顯人地唔明架啦 
又照計你唔識講/聽英文 可以搵另一個同事幫手 
呀!! 又無喎 結果上演左幾場'雞同鴨講'
極奇搞笑




幾好味的辣青瓜 雖然對我唻講都頗辣 但有好香的麻油味




好好味的牛展 但略嫌乾左D




主角出現 : 小籠包是也



另一個主角 : 蟹粉小籠包 (未影相前已俾我食左粒)



原盅燉牛肉湯麵 : 湯極鮮 牛又軟淋淋 係D麵麻麻



最後到甜品 : 荳蓉小包 超好味

全部相都對唔到焦 都唔知搞咩?

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。