2008年8月25日 星期一

曲終人散

終於都閉幕了 最開心應該係我媽 因為佢係追劇一族 呢個京奧
完全搞亂晒佢個 schedule  

尋日選擇睇'無記'的 closing 佢由 19:00 開始 悶了一個鐘頭  
20:00 先正式開始 其實我真係想講 你頭一個鐘 已經可以留失好多觀眾
幾個主持不停交來交去的'現場' 無聊到極點


成個閉幕式 老實講有點沉悶 可能開幕時太精彩 令我抱有期望
尤其交棒到倫敦的一幕  好悶... 佔 8mins 的部份 聽說要 2百萬英磅   



連萬人迷碧咸 踢的一腳 都變得求其得很



我都係鐘意呢D壯觀的場面多D



仲有我最喜歡的煙花

下一屆喺倫敦... 到時要捱夜了


 


沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。