2008年8月17日 星期日

快樂星期天

星期日 基本上好少會出街 返得入屯門 盡可能都唔想再出唻
但今次想睇的戲: 地心探險記(3D特別效果版) 

要去到機場4D戲院 平日的時間唔夾 
結果上星期日就要抽空走一趟 93分鐘長的戲 
都要戴住3D眼鏡 但原來不太舒適的 不停會滑落唻 
睇到中途 都頂唔住 要用手將眼鏡扶住
散場的時候 我聽到其他人談論這個眼鏡 以並不是套戲的劇情


(尋日睇報紙 竟然有人偷走呢副眼鏡 唔係嘛? 真係咁貪心?
唔通佢以為副眼鏡已計埋錢? 偷走咁誇張? 仲唔係少數目 100 副喎) 


4D特別版 就係會根據劇情 有D風有D水有D煙咁 令你更投入 但我又覺得
呢D風/水/煙 未免太兒嬉了 講白D太求其囉 尤其係果D煙 出得太慢了....
不過凡事都有第一次嘛 但你問我 有無下次呢.... 咁就真係要考慮

既然出得街 梗係玩盡啦




我最愛的 new york cheese cake 幾靚 ! 但太貴又唔太好味囉




另一款 lemon cheese cake 外表差不多一樣的 只係多少少酸味啫




又係好靚 叫蜜糖咖啡 但不宜飲用 十級甜....
我已經可以飲得好甜 但都頂唔住




呢杯呢就唔同喇 超好味 但因為係凍飲我無揀 "香蕉朱古力咖啡"
好彩友人揀左 我可以試兩口


睇完戲 又要趕落中環搞D野 然後又要去旺角 隻腳行到有D痺 又因為好熱好熱
都係搵個地方坐下食下好 夜晚去左'和民' 佢D野勝在唔大碟 每樣都細細碟
可以試好多款 我地當日叫左好多 但好味的 因為太肚餓 

好快掃清 全部無影到相 勁搞笑



淨係得呢款影左 但已係阿婆牙的我 真係咬唔到咁韌的牛肉 
我曾多次向該餐廳反應呢個問題
但從未改善 最低能自己每次都會叫囉...

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。