2008年8月11日 星期一

別來惹我!

十級嬲.....

我都幾信 緣份呢樣野 

茫茫人海 兩個人都能夠遇上 某程度上都係有緣吧... 
聽人說 今世能成為夫妻/父母/兄弟 係上世結下的"因" 變成今世的"果" 

我的工作 只需要自己默默地做做做 唔太需要接觸其他人 經過重新裝修後的 office
完全合乎我的心意 因為係高身 partition 連前面的同事 都唔使望到 幾好


點解...你仲要惹我? 老實講 我的脾氣不會比你差 你要癲 我實會同你癲喎 
以往我都極度抑壓 無謂喺公司發火啦 我唔似你唔要面 點解 係你 
每次都係你... 你D態度 使唔使咁差呀? 係咪要咁串先? 你估淨係得你識串嗎? 
你係咪癲左呀? 你認為我點都唔會還火嗎?? 你認為我係善男信女嗎???

最令我頂你唔順的 當你心情好/悶呀 你會當一切無發生過咁唻同我傾計
仲要反俾你話: 你唔好咁 cool 啦 哇 大佬 你無病嘛?! 使唔使睇下醫生呀


有時候會諗 前世我應該係爭你一大筆錢 今世你來討債的 要對住你的時間 
比家人還多 做咩你要咁呢?  其實我唔使你去扮 nice 只要你唔好唻惹我 
一句真心話好想同你講: 唔該死開

講完


沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。