2008年8月12日 星期二

好友C

第一句就想同你講的 : I am so proud of you

這是你自稱的 : 好友C (令我非常高興)


你...係我認識的朋友中 最斯文淡定 又溫柔 盡得你媽媽的好遺傳
無諗過你媽媽同我媽媽係同事 我地亦係同事 呢D咪係叫緣囉 邪爆!


8年的同事生活 再加7年的朋友關係 我真係無諗過 大家各散東西後 反而令感情更好
有一段時間 你在工作上的磋跎 令我好擔心 幸好最後都得到上天的恩賜 搵到一份令
你稱心如意的 你安心 我放心 大家都鬆一口氣


我好多謝你 總讓我替你分憂 有時候 朋友肯俾你分憂 窩心程度總比分享快樂的多

唔知點解 你總好似手握住可以開到我心的鎖匙 每每簡單的一句話 就將我茅塞頓開
朋友...都係交心的好


前幾個月 得知你媽媽離世的消息 整個葬禮的過程 你真係超堅 平日軟弱的你 

竟然可以如此堅強 自問我都未必做得到 你當天的講義 到今日仍感震撼 未能忘記 
如果當場可以鼓掌的話 這掌聲我一定比你

性格古怪的我 唔多願意出席人家的婚禮 & 葬禮 講個小秘密你知 你的婚禮暫時仲係
我肯出席的最後一個 我要親身分享你的快樂 親口祝福你得到幸福 至於葬禮...

我更唔想出席 但我知道 你想得到支持的 我甘願的為你走一趟 估唔到 我唔知葬禮
可唔可以用精彩唻形容 但我真係覺得好精彩 沒太傷心的眼淚 
(我好怕見到哭哭啼啼的場面) 你為你媽媽安排的一切 佢定必安心上路

我相信你近排會覺得 死亡並不是太可怕 在世的人做出的事 會令人更痛心 亦令你懷疑
所有恩怨 真的如過眼雲煙? 不過我相信 記憶係無法淡忘的 一切只需要時間慢慢去適應


你唔好覺得經常煩到我 以減少來電 任何時候 我都願意為你分憂的
別怕 一切都會安好的 


最後想勸你一下 別常將生活排得密密麻麻  俾多少少時間自己靜下去 讓思想休息
一定會對你有好處的 要聽話呀!


愛你的Helen上


沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。