2016年6月2日 星期四

柬埔寨遊 1

上次見住在美國的舅父 已經係 14年前
今年暑期舅父一家唻香港探老媽
又因為各種原因
我地...一齊返鄉下探親

以陪老媽返鄉下的....又係我

出發前 係好擔心
當地的氣溫係非常的高
聽說有 42度左右
極度怕熱的老媽唔知頂唔頂得住

但帶住所有憂慮 都要上機啦

因為媽要坐輪椅出機
事前已預先登記
但又估唔到 服務竟然咁好
職員將輪椅送到上機裡面
媽只需行幾步就可以坐低
可以講係皇帝性的服務
機場管理局 要記一功



未到柬埔寨 香港已經暴曬
曬絕對係我的弱點

神啊!!! 麻煩你落下雨呀!!!

下午機 飛幾粒鐘就到喇
到達至拎埋行李
已經差不多黃昏時間

由於溝通問題
好多人唻接機 哈
一時間好多人出現喺我地面前
由於我地的行李都頗多
但一轉眼已經被人搬晒上車


Hello 雞蛋世家 我地又見面喇

親友們安排左我地住閣樓
方便行唔到樓梯的老媽
真係好 因為係套房
唔會夜晚去廁所時再遇到炎蛇的恐怖經歷

喺房休息一陣
有錢佬親戚 帶我地去食晚飯
OMG
佢地竟然帶我地去食中餐


人家有的係空間
間酒樓大到呢 仲要有兩層
真係估唔到 佢地安排都幾周到
知道老媽行唔到樓梯
安排的地方都有電梯
而且去邊到都有車坐
要行路的機會 極少