2016年6月7日 星期二

柬埔寨遊 6

已經接近旅程的尾聲 要到處逛逛
爭取時間去買手信


當地親友知道我喜歡油炸鬼
專登叫工人晨早出去買的
但當我地起身
佢已經過左氣 淋晒


仲有當地豆漿 應該加左什麼一齊煲
豆味唔算濃 味道淡淡的

然後我地去阿姨果邊屋企
比較多年青人的家 果然熱鬧多


呢碟油炸鬼係新鮮架 食左好多 正


估唔到連胡椒都要買 2kg 
味道濃得誇張



金邊有好多不同種類的芒果
差不多家家戶戶都有自己種
生有生的食法 熟有熟的食法
呢幾日瘋狂咁食食食



當地好興的炸物 但頗油膩的 輕嚐輕嚐



當地會有小檔口 推車去你家門前叫賣
呢個係用粟米糊甜品
oh!! 有椰絲....sorry 得閒再講


登登登!! 8年前食過 一直念念不忘
呢個係我去金邊的目標
有幾好味 真係唔知點形容
可能我又鐘意食麵包 真係個肚一有位就想食一條

當地的親友實在太熱情
一陣又整D野出唻招呼
個肚長期都處於 95% full 的狀態

之後我地叫左兩部"篤篤" 去遊車河
但天色好暗 勁想落雨 mode















鏡頭一轉就黃昏
有另一班親友約左我地食飯
要返去喇