2016年6月8日 星期三

柬埔寨遊 7

今日全日都喺跟阿姨呢邊
因為人多 要坐"篤篤"
其實都幾熱
金邊塞車情況都幾嚴重
塞車無風都幾係野



早餐又係貴刁啦
但呢個比較特別 用肉碎放湯
所以湯底好甜

食過早餐 我地出發去見一個親戚 



熱....真係好熱

見完親戚 我地繼續"篤篤"遊車河
期間遇上...黑色暴雨
依家D篤篤已經設計得好好
有晒擋雨帳蓬
但拉埋晒 就好焗

好多地方都出現水浸情況
我地其中一部篤篤仲要死左火喺路心中
要去百貨公司避一避雨
好等佢去換另一部車唻
幸好百貨公司有輪椅借
媽就可以跟我地一齊
唔使搵地方呆坐


呢個係我想試好耐的果汁
寫到 100% apple juice
當然極度懷疑啦 幾蚊雞 純果汁??


當地人的飯餸
想食的只係通菜 點知 全枱人都投晒降
應該落左十粒辣椒
當地人由細訓練食辣
四歲已經可以食十隻辣椒


呢碟要留倩係因為好正
唔知咩咩苗 好甜好嫩


呢條魚都唔錯呀
煎得好香好脆 可以輕嚐


因為我的主菜出場喇 真係一有肚就要食 哈



飯後果出場 但實在飽
連輕嚐都唔可以了