2016年6月9日 星期四

柬埔寨遊 8

今日係 last 喇 中午過後就要出機場

朝早媽媽的親戚
專登車媽媽去佢以前住的地方睇睇
順便食個早餐

噢!! 呢一檔竟然識講廣東話
好多日無聽到廣東話
突然覺得好親切啊


金邊的粉腸好好味 我要求另加的


呢碟炸雲吞不得了
食左一碟要 encore 多一碟



至於中式點心 留返香港食吧

食完早餐 我地要去阿姨家分手信
然後返去 pack 行李

真係估唔到
去金邊 都會買到過晒重
大家左夾右夾
放棄左好多無拎返唻
尤其係阿姨果邊
好多野都放低左 好可惜呀



佢地真係好熱情 仲為我準備兩大心頭好
最後一次喇 下次唔知要等多幾多年

我地一直都好順利過關
點知臨上機 比人欄截住
話我個行李有問題
要跟職員落去處理

oh!! 大樹菠蘿被充公了
好可惜呀 我地仲買左 3kg


彩虹都唻歡送我地












再見喇
媽媽的故鄉