2016年6月3日 星期五

柬埔寨遊 2

由於舅父舅母有好多親戚想見面
所以今次的旅遊 根本上係探親團

亦由於事前沒有安排妥當
我地大部份時間都在車上看風景
因為親友們都住在金邊的"天角一方"
A 親戚 到 B 親戚
起碼要 2-3hrs 車程

好 出發前要食早餐喇
金邊的貴刁係非常出名
結果....我地8日早餐都係貴刁粉 哈

親友們 各種生意都有涉及
呢檔...都係親友的



OMG 我就唻熱到溶 人家仲著住外套
我地去果幾日已經要感恩
溫度唔算好高
30+度 所以當地人完全唔當一回事
外套只係遮太陽啫


每次我的都係...好清


實際會落勁多葱 芫茜
見到都唔開胃





食飽早餐 我地又上車
去鄉下中的鄉下

坐左好耐車 終於停落唻喇
但其實係咩地方我真係唔知
金邊的地方大到呢....
(我知我知 缺土地的只有香港)

舅父/舅母 自打仗年代逃離柬埔寨後
再沒有踏足過柬埔寨
可能當年打仗的經歷
能離開就根本唔想再返去

但我真係唔知點解啦
佢地竟然可以同當地的親友保持聯絡

所以今次有機會再踏足家鄉
好多親戚都想見個面

我地去到舅母親友家
得到熱情的招待
(當地人真係好熱情)

由我地入屋開始
主人家都未停過手
煮午餐 到切生果
忙過不停

講起個午餐就搞笑
在露天 & 與烏蒼蠅搶食下
突然狂風暴雨
大家拎住飯碗走佬 哈 勁瘋癲


鏡頭一轉 已經係食生果喇
樹上熟芒果 甜到不得之了
百彈齋主的老媽 每食一啖就贊一下
好甜呀 好甜呀 好甜呀
傻瓜一樣


唔使擔心 大把...好甜呀 好甜呀 好甜呀



狂風暴雨一輪 轉頭就好似無事發生過咁
回復平靜

我地就喺果張枱食午餐 遮都被吹走左
剛剛執返返唻咋



然後我地就去摘生果 比較生的 沒關係
當地咁熱 放一下就會變黃

然後...我地竟然係參觀 馬騮



其實我對馬騮一點好感都無
因為佢地都幾兇殘又極聰明
聽說之前有旅行團的團友
被呢班馬騮撕爛左本護照


呢條橋絕對係危橋
而且滿佈馬騮 恐怖



呢隻野 一定係周潤發同學
演技好到不得了 see
無拉拉坐埋唻扮憂鬱


其實佢地D行為好似人
呢個先係我覺得最心寒的

走啦走啦 快D走啦


遊車河去


呢間學校係華人捐助建造的
唔知點解要...參觀下






然後的節目 竟然係....睇樓
附近環境唔錯架

由於怕又要食中菜
我要求食當地野
但因為係野餐 沒相片喇 可惜


只有最後的生果 當地榴槤
但勁失望 未熟的 唔甜又帶酸


由天光食到天黑 係時候返去喇