2016年6月6日 星期一

柬埔寨遊 5

今日要出返市區喇
但之前要去探望舅父個朋友
車程變相又更長


每日早餐都係一樣 = 悶

同我食過飯的 都知我會搞到一枱紙巾
噢! 張相出賣左我
未食已經有一張紙巾出現 可想而知
鼻敏感的情況 係幾嚴重


要飲杯咖啡



親友突然說
車我地去媽媽家族當年被送去的難民營地方

聽說當年呢處 好多難民捱唔住
所以起左個寺廟

眼見就好荒蕪 但當年係點呢?





荒蕪中 比我睇到生機
雞媽媽 帶住三隻小雞仔 好得意呀!



呢個令媽媽心情好沉重的地方
盡快離開

終於去到舅父朋友家


哇 呢碟菠蘿必定要留倩影
馬德望係出品菠蘿架咩??
甜好無朋友

喺香港 老媽從不買菠蘿
因為菠蘿係極易惹咳的
仲唔襯機 狂塞入口
成碟比我食晒 哈


然後我地又去食午餐
個肚係好飽 又唔想再食湯貴刁
所以叫左一碟炒貴刁
哈 突然間覺得好似同貴刁脫離唔到關係咁

哇 講返呢碟炒貴刁
喺好飽的情況下 都覺得好好味



當地親友 真係咩生意都有
但萬想到....呢樣都有





下........"養鱷魚" 唔係嘛
坦白講 勁恐怖





"欣賞"左一陣兇殘的鱷魚
烈日當空的曬
開始頂唔住 好想反胃
返入室內休息休息

踏上真正返市區的路


!! 上車就落雨喇
坐左好多個鐘 + 塞車
真係辛苦晒駕車的親友
我地可以零責任感地擔天望地
佢全程要集中精神 真係辛苦晒