2016年5月13日 星期五

廣島遊 戰利品

無知如我 完全唔知日本要打稅的
什麼都要加 8%
買滿 5,001 yen 遊客就可以退稅
所以去藥房呀 買袋呀
都要計好數 否則就蝕稅喇


小飾物 向來係心頭好
買下一件 買下又一件


拉麵狂人 抬左一包麵返唻
(食評: 超級好味 極後悔只買一包)


呢個小袋子 一見到就知 跟硬我了 哈


血拼的成果


忍者襪 買兩對試下


萬用索袋 100yen 店入D


出發前有 search
日本藥房有咩必買
藥物就唔好喇 未必啱食嘛
而且...有病係應該睇醫生的

呢隻係蚊咬止痕液
聽聞唔錯 我呢D....要買來試下


呢隻傷口防水液想試好耐 但香港好貴
唔捨得 日本見到要買

出門必備的肌肉鎮痛液
極度缺乏運動的人 突然大量運動量
每日返到酒店 骨都散
要搽一搽
但好奇怪 佢寫係 for
搽落肩真係勁掂
搽其他位置 真係零反應架


呢隻蒸眼 mask 香港好 hit
但又係勁貴 日本入D貨
即買即試 真係好舒服


去日本要扭蛋是常識吧
友人手氣勁掂 全部想要的都中


杜小姐介紹過的 可樂狂人要求一套


小精品買完一堆又一堆


小毛巾仔亦係 買過不停


亮點係 : Made in Japan
點知返到香港 有人話好適合佢


呢個小食要入D


呢隻糖香港 $12 日本 $9
要大量入貨


超輕雨傘 仲要紅色格仔
跟定我喇你


呢隻潤唇膏 一間比一間平
結果 8大枝


呢個洗面粉係我去日本的目標
真係好方便 旅行游水 正


團友說呢隻鎮痛膏布好用
特價進行中 入兩盒


討論區有人說呢隻正 又試下 


友人需要的藥物 幫佢買左一堆


團友推介 呢隻洗面好用
只有 7仔有售
只係幾百YEN 所以個身有散銀就入去買
買下一枝買下又一枝


OMG polo 毛巾仔


去到 tokyo hands 買最後一個 porter
遇上超級黑面的退稅員


喺一百yen店 發現另一個 packing
再次入貨

以下的全部喺機場買


呢個和莓 kit kat
超好味 


卡樂B 原來有好多產品


呢個 pocky 買返唻 分唔到


又係卡樂B


極幼身冷麵
買左一堆返唻大比拼



呢隻野相當唔錯 我只分到....一片


去日本都想夾糖








機場 counter 每樣拎一個
結果兩大袋上機 誇張了吧

日本
一個被形容好有禮貌的國家
國民們亦好自律
地方好乾淨之類

亦會遇到超黑面的退稅員
JR 被隔離個伯伯份報紙
打中好多次

同埋
佢地的習慣
外地人唔會知 就算知道左 出錯都難免
即係咁 企錯左 嘈左
其實真係唔需要給人 "白眼" 啊
我被人白眼...無...數...次...
企錯嘈左 地球唔會爆炸的
唔使睇得咁嚴重架

今次去日本的郊區
遊客唔算多
最討厭的大媽們 一個都沒遇到
感覺超級良好
真係好有渡假 feel
寧靜的環境 香港無左好耐