2016年5月8日 星期日

廣島遊 Day 2

懷著期待的心情出發
由於沒參與計劃行程
所以每日都係跟住行....正

我地買左幾日的 JR Pass
可以任搭鐵路
後來更發現另一個好處
就係可以用呢張 pass
穿越車站走捷徑 哈

今日我地去尾道



日本的車站 有小食店
香港人好唔習慣喺鐵路可以食野



轉眼 我地去到....更鄉下




有藍天要紀念一下



原本計劃係去踩單車 (?)
但我被呢部車吸引左 搭觀光車唔係更好咩?


沿途有司機叔叔在講解
但無翻譯喇 我地當唱歌


噢!  miss 左要落的站
下個站落車行返轉頭


落左車仲係傻更更
路邊有個伯伯指點我地
佢似乎知道我地要去邊咁
我估...得我唔知自己要去邊咋 嘻!!


去玩必需經常補充體力
好優雅的餐廳


但日本的早餐 竟然係......甜野
好味係好味 但甜野唔係早餐食嘛


不過最重要 係睡眠不足的補充品 ~ 咖啡




周街都係的鮮花 好靚啊
要留倩影





我地搭左攬車上山



原來係戀人聖地





我地就當觀光一下




天氣實在好 真係要好好紀念


有條貓之小道
我地決定行落去睇下


果然有得意小貓 哈


千光寺係尾道的景點
點都要去參觀一下






哇 個景真係好靚
紀念品商店婆婆好 nice
和式小精品當然好吸引
結果買完又買 買完又買 哈!!

然後我地去左行商店街




痴線 會唔會太靚呀!
但全部都係影左當買左系列
若然咁買法 十五萬 yen 好快玩完


行完 我地又搵食喇
see 包場 again

由於言語不通 每次都要花一D時間....去溝通


搞左好耐 終於有野上枱
醬油拉麵 again
但尋晚的比較好味


aiyo...煎燶晒的餃子
好失望呀



平行下行下 我地已經行返出尾道車站

由於我地買左一堆戰利品
要返酒店放低野再出動

然後去的...目的地
我忘了叫什麼

但滿地都係鮮花



仲有朋友仔....出現







究竟我地唻呢到 係睇咩呢???
我真係忘記左





但好多鮮花  好靚啊


呢座野好宏偉架
有對新人在行禮


喺車站 買左個士多卑梨大福
!!! 瘋一樣的甜
淨係可以食粒士多卑梨

夜晚我地去食廣島勁出名的....廣島燒


全層都係食廣島燒的
但旅遊書介紹過的 係呢間
結果大排長龍




係咪好吸引呢!?


之後仲 encore 左一碟燒蠔