2016年5月12日 星期四

廣島遊 Day6

幾好玩的旅程 都總會完
今日係 last

什麼未買的 未食的
要最後"沖廁"喇



由於太早喇 百貨公司未開
我地入左彈珠場
無咩人 但已經嘈到爆炸





殺貨完 食少少野
上左 food court 坐下


哇! 喺日本食炸物餐好平呀
仲要好好味


個湯真係有迷你蜆仔架
因為想影D蜆仔 我飲晒D


最後我地去超市補D貨
竟然佢都有廣島燒賣
賣相仲幾唔錯



機場 亦係一個要掃貨的地方
每一樣執一包/盒 埋單
結果係一大袋

時間尚早 阿公又有錢淨
所以我地....又食 哈


OMG 生的生蠔
相當唔錯



我好迷戀的冷麵 勁好味


再見喇 日本


最唔想見到的字.... DELAYED
今次唔係班機 係行李 呆等左好耐