2016年5月11日 星期三

廣島遊 Day5

今朝一起身 即刻出露台望下


晴天啊!!!!!!!!!!!

病左的團友
瞓左一覺好的 精神返晒 真係好


我地入唻前 已經買定左早餐
! 隔有夜仲好好味



仲有溫泉蛋啊 但似乎過熟了


島上好多鹿 但落過雨又出太陽
味道很強....oh


島上亦有拉人力車的
尋日落雨 無生意喇
今日就有人幫襯
車夫一路走會一路介紹風景
但其實客人識唔識聽日文架??




見好天 我地又去影下相
亦因為天晴 好多團一堆堆咁湧入唻





藍天白雲



一邊藍天 但另一邊又暗暗的


島的船 真係可以任坐
呢段時間 大家都係入島 無人同你爭位

再見喇 宮島


我地返酒店放低個行李
其實我地酒店樓下有觀光車
差不多去晒我地想去的地方

我地去參觀廣島原爆地





唔知點解呢 去到呢到
心裡竟然有國恨
你有什麼要悼念?? 明明係你先攻打別國
你害人的就提都唔提
仲要刪除史 賤人呀!



今日唔知係咩日子 好多小學生到唻
唱晒歌咁



噢!! 肚餓
搵野食先 好勁呀
個鰻魚飯


炸蠔 唔錯





成個 trip 食左好多蠔
但我都仲係鍾情生蠔


OMG 好型呀你





見唔見到好多旅遊車?
就係車果D小學生唻參觀架喇 多人得誇張

所以我地無入到紀念館參觀
直接去左殺貨 哈


包場情況又出現喇


一蘭 好味過香港


喺廁所笑左好耐
邊個諗的好設計
唔使擔心成日無紙巾


唔知係咪規定 個司機會自言自語架
又會打手勢 得意



什麼交通工具都搭下
輕鐵啊

返酒店放低戰利品
然後出去食飯
本來想試間新餐廳
點知.....中招



頂!! 扮生蠔的死左好耐的蠔
仲要有怪味 咬左入口都唔知點
唯有生吞左佢 無肚瀉真係萬幸


無咩味的魚生 日本食魚生都差到咁
好失望呀


aiyo... 唔知咩唻
D食完埋單走人

由於選擇唔多
所以去返之前果間









草草填飽個肚就算喇