2016年5月7日 星期六

廣島遊 Day 1

今次呢個日本遊 都因為廉航喇
見到 九百幾蚊來/回日本
好難拒絕嘛 (但原來低處未見低)
依家仲平


上次淋雨出發 今次終於好天


廉航嘛 什麼都需要"比錢"
所以呀....友人們 別再要求買這買那


去程 我地買左 25kg
see 你唔蝕我時 我亦唔會蝕比你
剛剛好 yeah 上機


好好天呀!


咁啱 今日生日呀
友人請我食 生日 pizza 美心出品
即叫即焗 新鮮


團友們要求的指定相片
廣島 唔係我首選 但世界那麼大
行下亦無坊



藍天白雲 ^_^




落機第一餐 機場食
勁貴但唔好味

廣島機場超細 出海關行幾步已經係行李帶
由於得一班機啦 行李亦好快出唻

聽說 機場有好多野買
果然....未出機場已經有收穫


餐廳外面可以行出去影相
但竟然要比 100 YEN
你好野



其實係想影幾張黃昏相
但原來 日本仲係好涼
香港已經熱到溶
所以保暖外套都無帶

今次我地間酒店勁方便
機場有專車出市區
落車行幾步就入到


團友們在 checkin
我在....無聊影

放低行李 即刻出去行下


試呢個 望到都好味


然後再食
我的最愛....醬油拉麵
哇 麵質又好 醬油又濃


團友們的豬骨湯
評語都唔錯

但意想唔到 日本好多鋪頭收 20:00
唔係好啱 玩到盡的香港人啊