2016年3月28日 星期一

韓國遊 4

今次韓國遊 竟然比我想像中買得少野
護膚品/化粧品
又唔係我要入貨的系

食品 全部韓字 完全唔知咩
只能看圖決定


左邊係友人話好味的
右邊係我望到當地人 大量入貨 我都買一盒


去旅行至憎買的手信
又怕打爛又重


當我喺超市閒逛時 個sales突然"飄"埋唻
講左一句 very delicious 我就拎左一盒 哈!!


友人說 呢個麵正 入少少貨啦


友人說 duty free 比街鋪更抵買
但一買要半打


買半打 佢有好多"贈品"跟住


呢個係韓國好出名的手信
聽說可以用少一半洗潔精


韓國好出名的"生果" hand cream 系列
今年出左芒果味
芒果迷大量入貨 呢到只係一半 哈!


呢個薯片香港數字屋有售 韓國特價
就試下啦


呢隻野 個sales講到用左識飛一樣
就試下囉


去韓國買煲是常識吧


呢堆全部係贈品 多謝晒


最無心買的襪 上次台灣的都未開動
堅持到最後一日 失手了
實在太平 入少少貨 哈!!

旅遊後感
韓國
唔係一個對旅客友善的國家
路牌 全部只有韓文
中文可能妄想左 但連英文都無
就有點兒那個喇

老一輩的韓國人
真係好無禮貌 以前都聽人講得多
過海關呀 上公車呀
老馮先上 唔使排隊
就連行街 佢地都會出手推開你
點呀 大佬
條街你行晒咩??
而且真係非常無禮貌

今次韓國遊 簡直係體力挑戰賽
亦體驗到半夜機的威力
玩左幾日都無冧低
證明仲未老得晒

回程都係清晨機啦 04:30
見香港機場的忙碌
韓國機場清閒好多....清閒到 95%以上 closed
同行的團友們有一個好強的技能
就係去邊都瞓到
可憐我眼光光

返到香港 因家事要到和合石一趟
到晚上 21:30 終於可以坐低
老媽一望我 驚訝 : 點解你殘左咁多呀???