2016年3月26日 星期六

韓國遊 2

旅行真係可以一掂床就瞓 仲要全晚無醒過
攰到咁 連轉身都未唻得切就要醒
如果喺香港都係咁 就好喇


早晨呀 出左酒店 搵野食
噢 想食果間已經大排長龍喇

胡亂咁入左一間


好喇 有野食 先唻前菜


呢個涼麵好得意 味道相當唔錯


晨早食沙拉 嗯... 都係唔好 免拉肚子


好新鮮的掩蘿蔔




三款好似樣的粥 但其實係唔同的
共通點只有一個 就係味很淡


呢個排骨湯 好濃味架 唔錯


呢個煎餅 旁邊沒佔到泡菜的歸我 哈

落單的職員 一定好奇怪
四個女人 叫咁多野食?
佢唔知這四條女人的旅程有幾瘋狂
唔補充體力好易冧低

食完早餐 我地去左樂天免稅店入貨
然後又去行超市


呢個鯛魚燒 滋味行有介紹過
要試
哇 好好味
最鐘意食呢類小食的我 勁喜歡


呢個蜜瓜鮮奶 真係 good
香港係有得賣 貴囉
香港價錢喺韓國可以飲枝大 size


韓國士多卑梨 聽聞係好甜
喺香港只追尋日本品種
唻到韓國 梗係要試啦 又唔貴
噢 一試即愛上


尋晚食左醬油蟹 今次試醬油蝦
唔知佢係咪有殼包住晒
唔太入到味


韓國好興的炒粉 凍的 輕嚐輕嚐

食完野 我地去參觀韓國的大學 ~ 宏大
當初唔知點解大學都要去參觀
一落車已經....哇哇哇

周圍都係樹 但可惜未暖
都係 枯色





人家大學的建築物 可以吸引遊客專登去


see? 條路係幾咁斜
若然每日返/放學都來回幾次
肺活量一定好好 但對於肺功能好差的我
氣很喘



當大部份樹仲係枯色 有幾棵 開左花的
大家都圍住影影影


真係好宏偉 如果我喺韓國長大
一定會好好讀書 入呢間大學

宏大附近 聽聞都有壁畫牆
但我地搵唔到 當團友努力 google 緊
我...閒逛一下


搵唔到 胡亂行一下啦


閃紅燈的時間又到 吊命咖啡要出場
韓國D咖啡 真係好好味 試左幾間 無失望過


重頭戲唻喇 韓牛





哇! 會唔會太吸引呀?



呢個紅豆士多卑梨糯米滋 好好味呀! 



我地酒店就喺明洞中心 極方便
落街有食有買 正!

之後我地本來想上 南山塔
點知千辛萬苦行到上去
勁多人 淨買飛都要排一粒鐘

噢 有點失望 只好影幾張相留念





其實真係好高好斜架
行上唻 喘晒氣 行落唻就輕鬆好多


嘻....蜜蜂 長伴我左右


好想試活八爪魚 但若然入餐廳淨食佢
好似唔太好 問左 竟然可以外賣
點知比人呃錢 $200 得一細隻
佢個圖明明有三隻架

隔無一陣 我地又出發
遇著衰人的士司機
我地搭的士 向來用 Tmoney 比錢
點知今次個司機話我地張咭嘟唔到
但全世界都聽到嘟左
老屈我地比兩次錢?
唉 佢又唔比我地落車 唔通報警咩?
當比你執藥 韓國因為有你呢種人以羞恥

去到鬼殺咁遠
就係要試雜誌剛介紹過的海鮮鍋


上枱時 e...海鮮喎
用水浸住不停蒸??? 咁咪走晒味??


前菜好好味 鐵板煎蛋金菇


麻油椰菜


熟喇 除左上面無咩浸到水的有味
其餘已經過熟 & 走晒味
最期待隻蟹係霉架 另一隻仲臭左添
後來知道價錢 每人 $6x
早知咁 我唔去食呀 會比咩你食呀?