2009年9月9日 星期三

迪迪尼一天遊 part 4

~ 繼續 ~
大鄉里唔知 原來迪迪好多餐廳係露天架
無冷氣食唔落架喎 點算呢....

好彩喺人地 last order 前入到間有冷氣嘅餐廳終於有野食



餐廳裝修/擺設 都幾靚




第大鄉里第一次見 mickey 樣嘅 pizza 味道仲幾 good



職員可能想清貨 無拉拉問我加唔加蒜蓉包 '賣飛佛' 正
食到一半 
有職員逐張枱提醒我地 15:30 有巡遊喎













成個巡遊都幾 good 不過都戥D職員辛苦
33度高溫 我淨係企喺到睇 都一頭汗 佢地仲要又跳又唱
呢D咪係辛苦錢囉 唔該晒


喺巡遊影到一半 我部相機舊電玩完了 咁突然嘅....
論盡的我 竟然唔記得帶另一件舊電
只好用手機影啦 過咗一陣 連手機都無埋電 哈 "好事成雙"
唯有借友人的手機電池 麻煩晒


~ part 4 完 ~

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。