2009年9月30日 星期三

泰國手信

老哥到泰國旅行 出發前不停問我 要什麼手信
當時我答 : 無野想要喎 泰國好味的小食
全都是辣的 即係無我份啦 連最喜歡的肉鬆米通 
上次佢去泰國買返唻 未食已經受潮了
所以都係算了吧


點知突然收到佢個 sms 話買左泰國名牌袋 "蝴蝶袋" 俾我
係喎係喎 蝴蝶袋係泰國架喎
我竟然忘記左 即刻回佢一個 sms 落order




我 order 要甲蟲圖案 + 唔好太大 結果老哥揀左呢個
其實我最最最想要的 係白色底色 + 紅色蝴蝶結的
老實講有D失望 
但只能怪自己竟然無準備好資料叫人買



手快有手慢無 成功搶多一個




呢個黑色+波點 出奇地正喎 向來唔太喜歡黑色的我 都收歸國有




呢個袋仔係我心選的 size 但小花 pattern not 賣飛佛 不過照搶回來

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。