2009年9月18日 星期五

台北遊 Day 2.3

睇相先知道 原來我地一日去左好多地方 但點解我地去左呢個夜市呢
失憶症又發作 唔記得左






如果以正常計 一定會食呢樣 食果樣 但喺台灣真係無晒胃口
成條夜市 只揀左呢檔 : 燒魷魚 已經要唔辣 但都好辣




未出發前 睇旅遊書 望見呢條雪糕不停流口水 但去到只能倩影




但呢個雞 絕對唔可以錯過 超 good 呀




跟手買左呢個唻飲 好彩個杯寫係酸梅湯 因為已經又唔記得左咩




噴水池呀 (好掛住澳門添)




唻呢到 係要坐呢個摩天輪
一張票只可以坐一次 如果可以坐多幾次就好喇




呢張相係證明我地已經平頂了 但相信我地應該好嘈
前面個小朋友不停望住我地

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。