2009年9月22日 星期二

台北遊後記

首次踏進台灣 比我想像中落後 一心以為台灣係好繁忙的地方
未去之前 聽人講好多野買 好多野食 所以誤會了

台灣人真係超 nice 好心地的人佔 95% 相比香港只有 5%
搭公車搭捷運 極少人爭位爭上車 大家都排好晒隊
如果香港都係咁就好喇

未出發前 好多人都講 5日台北悶死你呀!!
我深信 各人去旅行的目標唔同
有人喜歡睇風景 有人喜歡好好休息 適隨尊便
所以無必要對人家的行程多加意外 (關你Q事咩)

5日對我呢隻 shopping 精唻講 真係唔夠喉架
去得呢到 又想去果到 結果好多地方都係走馬看花
急急趕趕咁 若然有多幾日就好喇

向來都話 去旅行絕對辛苦過返工
我地 08:15 機 要提早 2hrs 去機場 即係 06:15 要到
再計埋車程 04:30 就要起身準備 OMG
結果第一日到下午 我人已閃晒紅燈
加上不停流汗 體力透支到頂點

由於我地主要係掃街 連食都要站吃
對腳每日都係麻痺到甩開咁制 都不得不怪自己
坐慣 office 又少運動

又原來台灣有頗多地方係無冷氣 食肆/鋪頭都無冷氣喎
習慣左香港勁強冷氣的香港人 非常唔適應

人家說台灣係美食天堂 但唔知係咪熱傻左 零胃口 + 友人唔陪我癲
1) 阿宗麵線 實在太太太熱 仲要企喺街食 + 友人拒絕 share
2) 紅燒牛肉麵 原來係辣架喎 事前我完全唔知
3) 台灣的腸仔 人家講到好味到頂點 點知...似臘腸多D 硬硬的
4) 台灣的野飲真係好正 可能熱 不停飲飲飲 便利店的選擇多到呢
5) 超出名的大雞大 size大到呢... 但友人說根本無咩特別又熱氣 拒絕share

將會有機會要去再去一次 今次分數比較低 可能天氣太熱 心情受到影響

要感恩的 5日無落雨 行程無受到影響 台灣風好大好涼
但 200級曬 頭兩日仲懶型唔開遮 到頭唻都係辛苦自己 幾無謂!!

***********************************************************

在家千日好 呢句說話真係無錯 成個旅程除左攰/熱
暫時未有任何字可以形容 已無多餘氣力再活動
隨著低燒 昏睡左一日 跟住肚瀉就唻喇
幸好家裡有媽打點一切 行李裡所有野 極短時間內歸位

旅行所有的不快 一切已經過去 要用最短時間忘記

ps 1 : 去旅行絕對係友誼大考驗 就算識左30+年都係咁話
磨擦/不滿一定有 但點去化解 係一門好高深的學問
去一次旅行就少一個朋友 值得嗎?

ps 2: 經過今次經驗 對我將來交朋結友有莫大的幫助

ps 3: 出發前收到"好多"order電話 托我喺台灣買野
分別有數十包肉乾 幾套DVD等等等等
唔通我係走水貨的嗎?? 令我感困惑的 友人們都十分喜歡台灣啊
有D明明都係剛剛返 仲要托我買?? 咁你去果陣做咩唔買??
識我的都知我係購物狂 未出發都怕會爆喼 仲要幫人帶貨?
太好笑喇嘛??
為免得失任何一個 所有order自動取消!!