2009年9月25日 星期五

友情的意義

呢幾日 不停反思 究竟友誼嘅定義係咩

我好肯定自己一定有不足的地方 令原本斯斯文文的友人 
性格突變得令我嚇得呆若木雞 既然係咁 我好應該自我檢討一番 
絕唔係走去批評別人 仲大條道理以為出自善意 
結果換來一堆冷嘲熱諷

一次旅行 就令30多年嘅友誼受盡考驗 
將來能唔能夠 keep 得住已係後話


原來感情真係受唔著挑戰的 唔好以為有30幾年墊底就無事 
始終都係不堪一擊 到目前呢一刻 好肯定嘅係大家心裡面都有條刺
我極後悔講左一堆癈話 將大家嘅關係推到如此地埗 
既然事情已經過去 再拎出唻講把鬼咩 自以為嘅真心話 
幾善意都好(都係自以為) 對聽者來說都係有傷害性的 


經過今次 我明白言多必失嘅道理 
以後要更慎言

一直都說 交朋友係應該用心的 經過今次 
深深明白係錯嘅 君子之交淡如水 可能反而會好過一D 
幾 friend 都好 必要保持距離 太過干涉到別人嘅私事都唔係好事 


唔好再以為出自好心 只會往往好心做壞事 

心灰意冷 絕對係依家嘅心情

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。