2009年9月29日 星期二

大象縫縫縫

我絕對相信 好多男人的縫紉技術 一定比我好

你問我 : 拎刀 or 補衫 我一定會揀拎刀 

針線對我唻講 係諗起都生厭的物件

喺台灣買左個 大象縫縫縫 佢已經有晒虛線俾你跟住縫 

點知剪開之後 先知道有難度 呀 
佢又好似知道一定有我呢種縫紉白痴
佢個 package 仲 print 埋個 website 俾你

好 details 咁教你 好體貼啊
既然你咁有心 我都好用心咁研究左幾日

無錯 係幾日 哈哈哈哈







終於完成 (自己俾自己掌聲) 手工粗劣 但滿足感爆棚
所需時間 : 研究4日 動手5hrs


所有美媚們 我唔寂寞 & 我個 blog 唔使你推推 (我推你落山崖呀)

請別再留言

沒有留言: