2009年9月17日 星期四

台北遊 Day 1.2

影完一輪雲 班機仲比預期的早到



眨下眼就見到'青天白日滿地紅'




出發時兩個喼只係13.2kg 點知去到台北車站 我地竟然搵唔到電梯
要用最原始的方法'抬'個喼上地面
點知送左個喼去酒店再落去車站 就俾我地見到電梯
OMG



酒店房俾我想像中大 一直覺得澳門酒店房細 原來一山還有一山低




喺台灣兌現台幣 突然身上有好多錢





台灣第一餐 喺台北地下街間牛肉麵店 牛肉炆得好淋 D湯都好濃味




食完就出發深坑豆腐街 呢個豆腐雪糕

真係失望到頂點 一心以為又香又滑
點知佢得 ice 無 cream 架 依家睇相先知佢無呃我地喎 

Tofu ice 真係無cream 架



一定要試下人地讚得好好味的豆腐 呢個臭豆腐呢...
好味的豆腐 唔係應該又香又滑的嗎 呢個鞋過鞋底




呢個炸豆腐 ok 啦 我意思係比果個臭豆腐 ok 臭豆腐係0分 呢個30分啦




呢個炒椰菜出奇地 good 因為同我媽煮的一樣味嘅 但睇相都知道佢好油啦




呢個楊桃汁係店鋪自家制 普通啦 如果佢俾兩杯冰就超 good




經過上次去迪迪尼嘅經驗 貼左蚊貼 都被咬滿腳
今次我放棄了蚊貼 結果喺深坑對腳災情嚴重
結果買左呢枝驅蚊噴霧 效果好好 香港應該無得賣




又轉頭 我地已經出返市區 黑超自由神像 cool
佢呢個位 真係曬到爆 日日企喺到蒸生瓜




台灣地標 101 無上去 影張相啦




再轉頭 我地就出發去搵我心愛嘅豬肉紙
江記呀江記 
我地搵得你好苦呀 烈日當空喺街兜兜轉轉
(睇返相 原來只係搵左一粒鐘左右)
後來店鋪職員教我地走小徑 原來可以好近好方便就去到架




一箱抬返酒店 好彩唔算好重 (一大盒其實係輕飄飄的)




台灣出名的炸雞件 喺師大夜市買左一塊唻食 味道 good




生煎包 賣飛佛 店鋪職員好似有摩打手咁 不停包包包




轉頭又去到西門町 開左燈都幾靚




哇 白苦瓜山




我呢D唔吃得苦的 飲蘋果汁好D 呢個蘋果汁仲係超正


~ Day 1 完 ~

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。