2011年6月30日 星期四

The Market

今年我地個team 有兩個同事升職 所以由普通的飲茶慶祝
變成一餐 dinner buffet
好耐無食喇



估唔到依家D buffet 竟然有龍蝦任食




蟹腳 正




最正的 係我從無期待的蠔 勁食左七隻

(要知道我係玻璃肚呀 食七隻生蠔 真係好博命架)



魚生方面係令人失望的 首先出問題的 係企檔的職員
真係如殺人犯般面孔 好似全世界得罪左佢咁
最普通的三文魚係最差的 反而帶子係超新鮮喎




沙律 bar 的醬多到呢 不過我揀左類似千島醬的東西 不過係完全無味的




超好味的黑森林蛋糕




呢隻法式甜點 人家一直說好好味 (但超貴啊)
今次免費(以為) 原來竟然唔係免費架 但每人可以試食一粒
試完...食一粒就可以了 多謝




我最欣賞佢呢到D甜品 全部切晒一粒粒
我好怕外間 hotel 俾客自己切 除左第一刀
然後就會俾人搞到全個蛋糕走晒樣 望到都唔開胃
呢到淨夾 幾好


ps : 呢到食 buffet 可以去到 22:00 但佢地D staff 好奇怪
見你停左手 唔再拎野食 佢就會收晒你D刀叉 (問都唔問)
初初以為佢幫我地換上乾淨的 點解佢到最後淨係問 : 你仲食唔食甜品呀?
佢只會留低隻甜品叉俾你 唔該晒

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。