2011年6月26日 星期日

番禺遊 01

又出發又出發 老爸依家不停周圍搵地方去
不過要知道熱浪實在太逼人嘛 去埋今次要暫停一下
否則超怕熱的老媽 應該會溶左喺國內

今次第一個景點 終於唔使再去拜神喇
去什麼類似科學園之類 (唔聽書的人唔會突然聽書呀)






世界各地名勝大集會 幫佢留倩影唔係因為鍾意果D名勝
因為佢係 lego砌啊



另一個展館 係展示'船' 不過全部都放喺玻璃裡面 好難影到呀




人影我又影系列 : 唔知點解個個都影佢個天花
 但我覺得佢毫無美感可言啊



好彩我有幫佢留倩影 原來我地係去參觀'廣東館'




其實呢個場館都幾有心思 旁邊有D樹林布景








去完第一個景點 我地就去食飯喇  間餐廳門口 有幾隻超得意的公仔




食完飯之後 我地可以去行下'街市' 果到D海鮮好新鮮架
除左海鮮正之外 另一盛產的係 : 蕉
不過我個胃唔記得幾時開始 同蕉反左面 無得試添




不過我地都試左甜品 雙皮奶
澳門的好味好多 講完

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。