2011年6月27日 星期一

番禺遊 03

其實今次個 trip 吸引我的 係入住長隆酒店
睇無線D節目介紹過 喺酒店房望落去 就會見到白老虎
我又一時忘記左 我地呢D團 點會安排到呢D靚景房呢
又原來我地個團唔包入去睇'野生動物園'
老爸超超超失望啊 如果自費要 $180 呀




好彩食早餐間餐廳 都睇到幾隻白老虎




每間房都有一個鎖匙扣作紀念品 雙人房都淨係送一個
固然我家倆老唔會同我爭 但若然兩個只係朋友 又是兩個根本唔識呢
兩個亦想要 咁點呢? 就算一間房送兩個匙扣都唔算過份要求啫
2日遊 
好快就玩完 天氣實在太太太太熱

唔知點解 景點竟然係條街 & 一個公園









睇相都幾靚 不過現場係超臭 & 熱溶 
影左幾張相 相機同自己都要收皮

PS : 出門兩日 返唻連部腦都壞埋
點算呢? 搵邊個幫我整呢? 熟人? 熟人=唔使錢=要等
樓下街坊電腦鋪? 陌生人=要錢=快 即日取機
第一次幫襯...都ok喎 最重要係即日取機嘛
要換的換走 要重裝的重裝 用得

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。