2011年6月26日 星期日

番禺遊 02

食完午餐 我地去到呢到 賞花啊





一入門口 就見到鴿子屋




跟住有堆豬仔












呢堆向日葵真係向晒日 結果背住晒我地



佢背住我地唔緊要 我自己走入花叢







花園另一邊 有呢堆公仔 都幾靚架










超靚的花田







有大大的向日葵 都有另類的 小花





唔好睇天陰陰 其實都幾曬 而且個天好焗
初初連太陽眼鏡都無戴 後來頂唔住 再後來影左幾影
突然覺得有D頭暈 實在太熱流左好多汗
要即刻行入陰涼的地方抖一抖




抖左一陣 要出動埋遮 當堂舒服晒 再去到另一邊的向日葵田








呢個花園 可以租俾人影婚紗相 所以好多地方都佈置得好浪漫




太陽實在太強 我唔能夠再同佢玩遊戲喇

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。