2011年6月16日 星期四

戀 love love (director's cut)

入場坐低 見到好多人拎住相機 影過不停
心裡都覺得奇怪 向來都唔俾影相架 點解今次可以呢?
仲要唔係偷偷地影喎 有D甚至拎住'大炮'架喎 影得幾光明正大
既然個個都影 我都影埋一份喇 點知我一影
會場即刻播出 "嚴禁攝影 "




今次我地個位置好前又好正中 實在太好喇
由於坐得頗前 劇中不停有人點住煙 D味好勁
對於氣管超級敏感的我 好難頂 完全避無可避
好煙呀

坦白講 我其實唔係太明 點解舞台劇好多時都會加'吸煙'呢個劇情
香港的劇場好細呀 抽風系統又唔係咁好 坐頭幾行 真係吸晒架喎
其實係咪真係咁有需要呢?

睇埋今次 re-run 對呢個劇明白得更多
呢個劇 講嘅都係圍繞住戀愛
有D point 係認同的 今次 re-run 有幾個場口安排得好好

睇呢個劇 好懷念蝦頭同梁祖祖以前的演出
唔知幾時再有機會睇到佢地同台演出呢

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。