2011年7月9日 星期六

咁愛咁做

真係好 原本係買唔到飛的 好彩佢加場 成功買到
黃子華的劇 向來有吸收力 佢亦有一班 fans
要成功買到飛 真係要幾方面準備 初初叫老爸走趟
但佢去到通利門口 

已經有 over 15人排隊 收到電話得知情況 
可以幾肯定佢唔會買到飛了即刻上網試下 竟然一試就成功左



本場刊張相影得好靚啊
睇個劇目 以為個劇好簡單係講 : 愛
點知...前大半 part 真係悶得發慌
加左好多政治野 (我至無興趣的題目)
根本就好似離晒題咁
完全唔明點解要用咁大編幅去交代唔太關係的事
好明顯佢好想表達好多野 真係好有難度
搞到個劇九唔搭八咁

(由於呢個劇係來自外國 唔清楚原作者寫個劇的時候 係處於咩局勢 咩處境)


到後半 part 先開始入題 超簡單
男女主角拋棄各自的家庭走在一起
然後女主角再敵不過誘惑與別人有染
當男主角知道女主角與別人有染時 佢係何等悲傷

個劇一完左 竟然即刻有個座談會
但我相信 有好多人(包括我) 都未能消化晒個 show
仲要喎我地係睇星期六下午場 佢地仲有個夜場要做喎
又再坦白講 D觀眾問的問題 80% 都係癈話
所以一搞 時間已經差不多 19:00
即係淨返一粒鐘休息+食飯+回氣 太辛苦了吧
我亦唔認為呢個所謂座談會 會令演員/觀眾更明白個劇

ps : aiyo...D人真係好唔識尊重劇場 手機不停不停響
身邊亦有人不停食野+食香口膠+飲水
點解我會咁清楚? 全因我的警犬鼻 & 警犬耳
完全唔知點解會咁大聲 好騷擾呀

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。