2011年5月22日 星期日

戀 love love (director's cut)

戀 love love 呢個 show re-run 今次我把握到機會
可以優先訂飛 唔使出去排
去完個廈門trip 爭D miss 左領取門票的日子 驚險
得尋日or今日可以領取門票 但尋日去左睇跌打 所以只能揀今日
最麻煩就係要帶張入數紙 但張入數紙我又放左喺公司
人地放緊大假嘛 都要返公司走趟
(已經專登趁 lunch hour 返去 無咁多人嘛 但同事見到我
好似見到外星人咁驚訝 仲有人問 係咪俾人call返唻

我當時心諗: 間公司係我架咩? 一 call就要返唻 咪傻啦)

今朝落狗屎 仲紅埋雨 但都必要出去走趟




yeah 門票兩張




仲有兩張現金券




仲有送左張 poster 添 今次人物有少少變動 (改左仲吸引呀)




貼喺雪柜剛好

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。