2011年5月16日 星期一

廈門遊 02

然後我地可以入去土樓影相架 但大雨到呢
大雨唔緊要喎 但內地D路 係人都知...危險
我地真係遇到冧山泥 司機好機警咁即刻掉頭

就係因為要返轉頭  我地就可以影到以下呢D相喇
皇天不負有心人 突然散晒D霧 俾我地影下相 唔使白行
 
今日唔止陰天 簡直係豪雨呀
今日我地要去睇田螺坑土樓嘛 咁大雨 好掃興嘛




一上車就落雨 仲要係越落越兇果隻




雨呀雨呀 水呀水呀




其實我地要睇一個好壯觀的景點架 點知 ~ 煙霧迷漫






連樹都黑暗暗




呢張相 其實我係想影D樹 '涼'住晒D雨架 大家睇唔睇到呀??




內地人士好識做生意 山上都有小販 賣呢D紀念品




今次我真係務死拎部相機出唻影相




影影下 D霧突然散開左(DD) 但仲係超大雨




呢D就係田螺坑











睇相都知道係幾咁大雨 所有團友的鞋都報銷了
我地呢...哈 一家都著膠拖鞋出門







原來真係好靚架


ps : 入到廈門 我地D膳食真係正到呢 ...菜煮菜 蘿蔔煮蘿蔔 零吸引
大部份仲係辣 又勁油 我知跟團D膳食唔好太高期望 但咁樣...
實在太離譜喇吧 好彩老媽早有準備 ~~ 愛心杯麵

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。