2011年5月17日 星期二

廈門遊 03

尋日就落狗屎 今日就暴曬
我仲懶聰明 收起左太陽帽 老爸暴曬喺太陽下
sorry sorry
今日我地換左另一間酒店 係5星級的 間酒店大到呢
一層已經有 300+房間 可惜我地的房間係5星級酒店裡最cheap的
房細床細 & 污糟 毛巾又爛 地毯有釘凸起
最重要 係一隻窗都無 即係我地住左喺密室
(尋日我地係四星級酒店頭等房 所以一相比之下 即刻...彈過不停)








好多花啊...但全部都係假的






今日第一個節目 又係 : 拜神
香火好鼎盛的'南普陀寺' 今日係閒日 都超多多多多人


















環境真係唔錯 但真係好Q曬










很喜歡的樹




很喜歡的雲




見到好很曬嗎? 曬一曬 人很暈




呢間寺另一出名的 係齋餅 
嘩...買左好多呀...團友

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。