2011年5月6日 星期五

物輕情義重

前陣子 友人說送我一份禮物



頭先同事將呢放喺我枱面 咁大盒?




oh..pack 得好結實 界左幾野都開唔到
唯有用少少暴力 (俗稱: 夾硬唻)
yeah....開到喇 突然有D緊張




嘩...成盒塞滿晒




倒晒出唻




原來係呢套 多謝晒 但未拆 我又唔捨得拆
呢位友人
好明顯好清楚我的性格 知我鐘意埋晒呢D小朋友玩兒
好喇好喇 襯呢個機會 影俾大家睇下我D珍藏啦




先唻...心愛首選 : 龍貓是也
(但究竟點解會有呢 明顯係個謎)




心愛次選 : snoopy
好彩佢腳底有品牌 logo 應該是換返唻的




同是心愛之選 : 紫象小姐 (我唔知佢真名係咩) 所以自己幫佢改




呢隻貓頭鷹不是我杯茶 但我另一個名叫貓頭鷹 (夜晚唔瞓覺)




仲有三隻大頭狗 不過以我記得 好似唔係我的
但究竟係邊個? 又點解會keep喺我到呢? 又係一個...謎




仲有一堆扭蛋公仔 換左返唻 唔捨得拆 又怕會整污糟




最後一隻係神偷小子 好喜歡呀 一次換左兩隻 一次拆左出來玩


好喇...實有人奇怪 點解會 keep 晒喺公司呢咁
因為呢 屋企放公仔的"衣柜" 已經滿座
情況仲係:門開不了 (會跌晒出來架)
每次我只敢開少少門 去換裡面個抽濕器
媽禁止再帶任何公仔返屋企 所以全部滯留喺公司

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。