2011年5月17日 星期二

廈門遊 05

遊完船河 又遊完島 終於返到旅遊車
之後就車我地去食晚飯 但短短的車程
所有人 全軍覆沒 瞓晒
梗係 又曬左成日 又行左成日

我呢? 難得天氣咁好 梗係爭取機會 影下相啦








































環島遊完 太陽伯伯 bye bye 喇
食完晚飯 
導遊仲帶我地去行夜市 : 步行街 真心 good 架喎
有少少台灣夜市的影子 若然多少少時間 會仲好囉
















呢檔麻糍 喺島上已經有得賣 但當時無買到 有少少後悔
依家又見到 即買 佢仲係國內旅遊局推介架




呢位姨姨 真係令我另眼相看 佢好衛生架 唔會用手收錢
係人都知 D錢經手億次 細菌多到呢
佢要落手包D麻糍 佢用'夾' 夾錢架
香港果D 好多衛生都係扮出唻架咋 戴晒手套又如何
一邊夾三文治 
一邊收錢 我有開口問過架 隻手套又掂麵包
又收錢咪好污糟囉 佢竟然答我 : 都無辦法架
 學下人家啦 無辦法


除左麻糍 我仲買左蚵仔煎 真係唔識死 喺國內食埋呢D高危野
但都幾好味架喎 (可惜無幫佢留倩影)


PS : 經過尋晚食淨一枱餸 今日個導遊千叮萬囑餐廳 要少油少鹽走辣
固然菜煮菜 蘿蔔煮蘿蔔的情況依舊啦 依家仲要變成無味
絕對唔係我要求高 但情況真係去到: 望到都唔會開胃
有幾個團友都'輕嚐' 好彩頭先買到野食 唔使又食杯麵

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。