2011年5月19日 星期四

廈門遊 09

今日 morning call 係 6:30
8:00 就要離開酒店
好彩我家與團友人們都無人遲到

眨下眼就已經去到旅程最後一日喇
由於團友大部份都係耆英 有D甚至係一個人出門
所以每次 check out 酒店時 導遊都千叮萬囑
問完又問 提完又提 要檢查清楚有無執漏野
走左就好難拎得返架喇

點知開左車大約20mins 臨上高速公路之際
突然有個伯伯話漏左手機 O...仲要一不離二
另一個伯伯都話漏左手機 導遊似乎有'預知'能力啊
晨早就留左個人喺酒店等 即刻打電話返去
叫職員上房搵 大蒙伯伯一號手機自己走返出唻
大蒙伯伯2號 手機真係留左喺房間廁所
我地部車就要停喺路邊...等...等...等...等...
就係咁 我地就浪費左差不多1hr 有一個景點就取消左

我地去到東山島東北部銅陵鎮 國家4A級著名省級風景區
環境好靚 而且係海邊 吹唻陣陣海風 都幾涼








未上到前 導遊話有條200多級的長樓梯
腳骨力唔夠的團友 紛紛卻步 但原來喎 就係今日 啱啱開左條新路
可以行少好多路喎 而且D樓梯好好行架






喺海邊 起緊一條步行徑 但仲未完工
(相中一枝枝 就係支架 搭埋個平板就可以俾人行架喇)








就係呢舊巨石 兩舊石的接觸面唔多
但點都唔會跌落唻架喎 奇景
橫睇豎睇 都似一隻鴨囉



其實人家叫'風動石' 聽聞風大時 舊石會郁架
但人手就點都推唔郁的




舊石真係超大大大大....




人地寫明'世界奇觀 嚴禁推動'啦
但好明顯無人會理 差不多個個都試推




跟住我地又去拜神 呢個關帝廟由1389年開始有 好厲害呀




佢隔離起左座新的 (唔記得左叫咩)




環境真係好靚 影左好多相






由於等緊團友們拎相 (同巨石合照 要人民幣10/張啊)
無聊影系列又出現喇


然後我地就踏上歸家之途喇

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。