2010年12月4日 星期六

神怪的一日遊

突然被臨時拉夫 要陪我家皇后一日遊ok... 遊咪遊囉 
但望一望行程 超古怪啊
第一站 ~ 獅子會自然教育中心








一落車 好大陣大自然的'香味' (樹木+泥土味)
皇后很喜歡 說令她想起家鄉了






天氣好到呢....
呢個教育中心有幾個館俾人參觀

同場有很多學校都唻呢到參觀 但依家D小朋友係超無禮貌的傢伙
當在觀賞緊展品的時候 多次被這些無禮貌的傢伙硬生生地攝我在前面
最可悲的是 佢地每一個都有家長跟住 但無一個即場身教
"要等一下 別人在看啊"
不停口口聲聲說國內人士沒教養 香港都正在走到這局面吧



很大個蘿蔔 但被害蟲蛀了
















魚館竟然維修..... 
派出乾魚來迎賓





今日的好天氣只係好短暫




影多兩影 雲就開始聚起來喇




oh... 天都陰埋










鏡頭一轉 我地就去左西貢碼頭 上一次來已經係五千年前釣墨魚

今次呢餐海鮮午膳 真係肉酸到呢...仲要蒸漏左條魚
我當然對呢D膳食沒任何意見 但今次真係太離譜吧
連最簡單的鹽+水=例湯都無喎 媽向來都唔大食 都唔飽啊
我呢...晨早就離場買雪糕去

食完餐離譜飯 然後就去更離譜的景點 : 科技大學

dee 呢D行程邊個有份諗架? 拖出去打80大板
完全諗唔到去人家的大學做咩鬼 人家學生們當我們是怪物般眼望望啊
仲要一班婆婆攻佔了人家的廁所 (上一個景點沒廁所嘛)

之後的景點更令我眼凸 : Mega Box
仲要講呢個商場的其中一個賣點係有吉之島
我地屯門吉之佬執笠了嗎? 雖然佢依家封這封那來裝修
但佢仲健在呀


今次呢個一日遊喺極無聊之下結束 dee...
浪費時間

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。