2010年12月24日 星期五

值得反省


心愛的手機 自從 upgrade 左新 version 之後 出現左一D唔正常的反應

喺求助無門的情況下 又拖左好耐 終於決定去 sonyericsson 的維修部走趟
仲約好時間 要求將手機重新 upgrade一次

又由於今年餘下的 annual leave 有很多 放大假的日子比往年提早進行
由冬至果日起 只需揀3日返工去 今日係其中一日

24號...由步入旺角的一刻已經超後悔 滿街的人密密麻麻 絕對無誇張
想行大步一點都無可能

短短一個街口 都花了 15mins 老實說 很暈很討厭 淨係想盡快離開

初初以為 將手機 update 大不了只需要 30mins 點知職員將 sim card + 底蓋 + 
SD card 推回我手上 說最快 2hrs 就能取回手機 

2hrs???? 我唔想再逼在街頭 幸好維修中心有電話提供 想約友人食個即興飯
可惜腦海出現的電話號碼又唔多 就撥記得的... 好可惜 友人因為沒來電顯示
而拒絕接聽 咁我可以去邊呢? 留喺到等 2hrs?? 返入屯門? 連打返屋企都
唔得 (因為家居電話都俾我 block 左隱藏來電的號碼) 頓然覺得求助無門

最後決定唔等喇 佢話2hrs 啫 萬一唔得 佢一聲: 唔好意思 我會當場暈低

喺回程的路上 我的腦袋一直困惱著 若然我並唔係因為手機要留院而流落街頭
以係因為生命有危險 幾經艱苦先借到電話 可惜友人& 家人都因為沒來電顯示
的號碼而拒絕接聽 我就係咁... 香左 可能大家都會認為我係想多了 但絕對有呢
個可能嘛

寫一大堆野 唔係話怪人家唔接聽我的電話 我自己都係呢D電話唔聽 果D電話
又唔聽 甚至連手機都經常唔開添 若然友人因為有緊急事又被我拒絕接聽來電
而有生命危險 定必內疚一世 好...由今日起 我要將這壞習慣戒掉

ps : 最令我失望透的是 友人還要說 無來電顯示的我真係唔會接架 sorry


沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。